marți, mai 6

VA OFER ACESTE FRUMOASE FLORI






15 comentarii:

  1. Elisa, sarutmana! Eu iti ofer o imbratisare deocamdata! pana revin cu un post nou si cu ceva din suflet ;-))) sunt prinsa cu concursul de bloggerite :)))))
    elisa, te admir pt ceea ce faci in viata , casa si sufletul tau.

    RăspundețiȘtergere
  2. Jamilla,de facut am facut pana acum,draga mea...acum doar ma joc.Ma crezi???Ma intorc la copilarie....
    Te imbratisez si-ti doresc succes la concurs :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase flori si, frumos blog, multumesc si eu pt. "flori". Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase flori si, frumos blog, multumesc si eu pt. "flori". Toate cele bune!
    P.S.- scuza-mi repetitia dar , m-am logat si am postat din nou! ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. enderbmf,ma bucur de apreciere.Sunt multe lucruri frumoase in lumea asta,dar nu prea avem "timp" sa le vedem...
    Te mai astept cu simpatie. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulţumesc, eu tocmai am şutit lămâia.
    Da? :lol:

    RăspundețiȘtergere
  7. Isabelle, :lol:
    Asteapta....ca mi-o trebuie la somon :P

    RăspundețiȘtergere
  8. De la Isabelle am invatat sa numar petalele de liliac si de la tine invat ce gustos poate fi un ceai cu lamaie, baut cu prietenii. :lol:
    Acest :lol: va ramane parola noastra.:))

    RăspundețiȘtergere
  9. pai daca voi ziceti ca e parola, zic si eu... :lol:... Elisa, multumesc pentru fiecare strop de frumusete, esti minunata :)
    o noua zi mai bogata in frumuseti, zambete si impliniri voua, tuturor,
    Sibilla

    RăspundețiȘtergere
  10. Elisa, pun şi eu la tine o rugăminte. Este o mamă care mai are nevoie de 4.000 Euro ca să-şi poată opera copilul bolnav de cancer în Germania.
    Putem dona şi 10 RON!
    Mulţumesc din suflet!
    Amănunte aici
    http://isabellelorelai.wordpress.com/2008/05/07/rugaminte-disperata-pentru-10-ron

    RăspundețiȘtergere
  11. Isabelle,am scris la tine ca maine ma duc si donez.Sa nu uit sa iau contul... :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Manole,pentru ce ,draga de tine..??? :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ceaiul e gata..poftiti,care mai doriti??cu lamaie,da...cum altfel???si de galbenele,busuioc,sunatoare si coada soricelului.E buuunnn???Hmmmmm.....
    Sibilla,Cristal,sunteti aici? :lol:

    RăspundețiȘtergere
  14. pentru flori, Elisa! Pentru flori sunt minunate!
    Eu am casa orientata spre Nord si mai am si casele vecinilor foarte aproape, ce sa-i faci...curti mici in mijlocul orasului, asa ca ale mele infloresc mai incolo...dar sunt toate numai cu boboci! :)

    RăspundețiȘtergere