marți, mai 20

SALATA MERGE LA CONGELATOR

Aceata este noua serie de salata,care urmeaza sa o rasadesc pe marginile straturilor de ceapa.
In cateva zile o voi lua toata,ca va creste sa faca flori.Alta serie de salata urmeaza caci, cea semanata in primavara este in faza sa o rasadesc in strat,sau pe unde pot,ca straturi libere nu mai am.
Anul acesta ,pentru prima oara,am pus salata cruda in pungi,asa cum gasesc la marketuri legume crude congelate.Cred ca este mai bine asa,decat cum o puneam pana acum,fie oparita ,fie calita.Tot sucul ei ii ramane pana ajunge in cratita...nu se pierde nimc din savoarea ei.
Incercati si voi asa,ca salata ca acum,primavara,de la tarani,nu veti mai gasi mai incolo.Am cumparat si noi toata iarna salata din piata.insa poate aceea este crescuta cu ingrasaminte chimice.Taranii o cresc in gradini,asa ca mine si nu-mi vine sa cred ca cheltuiesc ei pentru ingrasaminte.
Deci,actiunea ...SALATA VERDE...este in plina desfasurare,in paralel cu sadirea rasadurilor.Nah,ca v-am 'nebunit cu salata mea,dar ce vreti???este prima recolta pe anul acesta si trebuie folosita si conservata,nuuu?Ramane de vazut daca o sa mai culeg ceva,caci iar vine vijelie,cica cu grindina....Au dat cod galben si joi ,cica ,o sa ajunga prapadul la noi.Asa ma enerveaza stiristele astea cand spun ca ne avertizeaza!!!Si eu ce sa fac,daca m-o avertizat?Sa pun copertine ??

2 comentarii:

  1. ne-ai inebunit, asa e ,dar, nu cum crezi tu!!!!!!!
    Azi ma duc sa-mi cumpar doua salate, MARIII, ceapa verde, castraveti si rosii, am, deci...cam asa stau lucrurile!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubita...fa cum zice mama...ca nu zice rau :lol:

    RăspundețiȘtergere