luni, aprilie 28

RASADURILE MELE DRAGI....









Va puteti imagina ce balet fac eu printre ele???Si cat este de greu sa stau aplecata cateva ore cu o surubelnita in mana dreapata si cu stanga sprijinita de punctul lui Galilei,ca sa ma echilibrez si astfel sa scormonesc pamantul din fiecare ghiveci,ca sa aerisesc radacinile si ,astfel,sa se dezvolte???
Trebuie sa stiti ca si la plante ca la toate vietuitoarele,radacinile sunt de o importanta covarsitoare.De ce scriu eu acum pe un blog despre mama,copilarie si gradina? Pentru ca am radacinile in mine si mi-e teama sa nu creasca invers...asa ca le hranesc,aerisesc si las sa se dezvolte normal,ca la plantutele mele dragi.
Ma uit la ele ca la niste bijuterii,la fiecare in parte,sa vad daca le este bine,daca le place,daca au confortul necesar.Ma scol noaptea sa vad daca in balcon nu este prea frig(sub 10 grade...sufera),ziua ma uit daca au destula lumina si caldura.Intro zi ,pe la 10 dimineata ,fiind geamul inchis ,se facura 40 de grade si ele saracutele se ofilisera nitel.
Fireste ca toate astea cu un scop final....FRUCTUL,care trebuie sa-mi incante si privirea.
In a doua poza este rasad de busuioc.Simtiti mirosul?

2 comentarii:

  1. Buna ziua Eli amik mea
    -simt mireasma busuiocului cum patrunde prin windows , mai retii poezioara de pe anis , referitoarea la fereastra ta , pe care TU m-ai convins sa o scriu ?
    -din ac . cauza am indraznit mereu sa te deranjez cu ....romantismul meu ;)
    -tot ce faci cu plantele tale si tot ce ai scris la ac. postare astazi , este bineinteles o ofranda adusa Domnului care iti da puterea si iscusinta ;
    -dar daca in modestia ta accepti doar legea gravitatiei a lui Newton (retin ca tu mi-ai zis odata pe anis ca sunt mar de linga drum-n-as vrea sa devin pt tine unul paduret si neavenit ;)inteleg acum nu ai timp sa ma mai percepi asa cum sunt o romantik -incurabila [ deoarece am ( sorry ca indraznesc )pretentii la tine , in memoria vremurilor frumoase, cind imi dadeai povetze si indemnuri vizavi de unele situatii] dar nu doresc sa te supar , daca eu asa vad surubelnita din mana ta dreapta ca pe o bagheta magica.
    -sa stii ca ma cenzurez mult cind iti scriu , ca sa nu te supar :(((
    ITI DORESC :
    O ZI PERFECTA SI BINECUVANTATA!!!
    fie ca aceasta saptamana luminata sa-ti aduca lumina bucuriei alaturi de cei dragi .

    RăspundețiȘtergere
  2. Rody,iti ziceam marul de langa drum fiindca in zodiacul plantelor tu esti mar,ai inteles altceva?
    Nu am uitat esentialul din alte vremuri si eu te pretuiesc si ma bucur de prezenta ta in viata mea virtuala.Sa stii ca nu ma deranjeaza nimic din ceea ce-mi spui,doar las-o mai moale cu laudele,ca ma simt atat de neputincioasa sa ma ridic la nivelul la care,se pare,ma vezi tu.
    Iti doresc o Saptamana Luminata cu multa lumina si caldura din partea celorlalti catre tine!. :)
    ...si te percep asa cum esti,caci pentru asta am tot timpul din lume.... :)

    RăspundețiȘtergere