luni, aprilie 14

BOBOCI DE MAR SI DE PAR





He he he,ati ghicit...si pomii astia mi i-a adus tata cand a venit si el sa vada unde s-a stabilit fata lui cea mica,cea care ii spunea taticule fara nicio rezerva.Ne-a crescut,ne-a tinut la scoli,pe toate trei si,sper ca s-a si mandrit cu noi.N-a avut copii ai lui,caci mama mea i-a spus asa:"daca crezi ca fetele mele pot fi si ale tale atunci e bine".Atat i-a spus mama mea .Si el nu a spus nimic,doar a facut sa fie bine.Parinti ca mine n-a avut nimenea.Simt ca ei sunt in sufletul meu, in tot ce fac si-n tot ce spun si sper ca ma vad si se bucura de bucuriile mele.

Marul acesta este in curte si ,pe langa ca face mere rosii de vara,face o umbra binefacatoare in ultimele veri toride si de la noi.Este o umbrela, naturala, de soare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu