luni, noiembrie 3

Ce simplu se moare la frunze!






8 comentarii:

  1. draga elisa, daca as avea o adresa "normala" de mail v-as trimite niste poze de la florile mele din gradina, pasiflora de 2x2m si multe alte minuni. in toamna am pus 1500 bulbi in pamint. visez, visez, visez.........

    RăspundețiȘtergere
  2. Renate,
    pai ,draga mea,iata una normala,desi o gasesti si la profilul meu:elisavasu@gmail.com
    Daca trimiti spune-mi daca am voie sa le pun pe blog,ca asta am inteles eu din "v-as" trimite.Astept cu nerabdare.Unde sunt florile,la Timisoara?

    RăspundețiȘtergere
  3. Starsgates,
    asa-i,ma uit in jurul meu si cat de curand voi putea numara frunzele care mai sunt pe pomi si vie.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos,frumos,frumos!
    O toamna frumoasa,draga Elisa.
    Gabi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Renate,le-am primit si ti-am raspuns.Multumesc mult.Sunt superbe...,inclusiv catelul pricina :)))))

    RăspundețiȘtergere