marți, iulie 15

That's the way it is











8 comentarii:

  1. Elisa draga, atata am sa scriu : LA MULTI ANI !!! ... pana cand ai sa recunosti...:)
    te rooooooooooooooooooooooooog, trebuie sa ne spui sestro :)
    Fi binecuvantata, sanatate spor in toate si tot ce-ti doresti implinit sa fie drago !
    Sibilla

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci nu citesti la mine,decat pe sarite??ca elevii smecheri,dar eu te-am prins.Joi.Paa!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am delectat cu muzica ta. Mă dus un etaj mai jos, să şutesc nişte mere
    :lol:

    RăspundețiȘtergere
  4. Je, big fan BONNIE TYLER
    deci ... merci-uri !!!
    pe Sibilla să nu o cerţi că o iubim prea tare,da ştiu că nu o cerţi :D
    şi ce dacă ... 3 zile înainte,3 după este valabil dacă-i din suflet !
    şi ESTE asta-i sigur

    RăspundețiȘtergere
  5. Isabelle,eu iti multumesc.Eu petrec de Duminica,deja...,vorba CELLEI,3 zile 'nainte....
    Te pup. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Te rog din suflet sa ma ierti ca te-am speriat cu scrierea mea de ieri, crede-ma nu am vrut decit sa stiu ca singurele persoane pe care eu le ,,cunosc,, din orasul tau sint bine si nu au fost afectate in niciun fel de incidentul cu pricina.
    de o mie de ori iertare, m-am ingrijorat si eu ca stiam ca sotul tau lucreaza in zona , vroiam doar sa stiu ca e bine .
    nu o sa mai fac astfel de greseli pe viitor chiar daca aud de astfel de stiri in diverse locuri din tara sau din afara , doar ca imediat gindul meu fuge catre persoanele cunoscute si la binele lor chiar daca ne stim doar virtual, eu va consider ,,de-ai mei,, .
    sint cu sufletul si gindul alaturi de voi toti din lumea mea virtuala si vreau sa va stiu bine.
    IARTA-MA ! VA SARUT CU TOT DRAGUL !
    ne revedem la umbra separeului...din ,,fundul,, curtii...hahaha
    si sa nu uit...joi dom`ne...joi....(ca sa parafrazez o reclama celebra) e miine si...LA MULTI, MULTI ANI! cu sanatate !

    RăspundețiȘtergere
  7. CELLA,m abucur ca-ti place,eu ma omor dupa toate si n-am inchis lista.
    Pe Sibilla o inteleg,ca eu la ea,ca sa citesc tot,trebuie sa-mi iau concediu,lol.Poate la iarna,cand gradina doarme sub zapada.

    Sibilla,drago...,te-ai suparat pe mine?Iarta-maaa!!! :))))

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga CRI,stai linistita ca mi-a trecut,doar ai vazut din tonul glumet in care-am scris si ma bucur ca-ti pasa,si eu ma gandesc la voi,acum cand stiu cam fiecare pe unde este...
    Poanta este ca sotul meu,fiind acolo,nu a auzit nicio explozie,asta-i bizar,ca altadata,se auzea pana in oras si-mi intrau geamurile in rezonanta,iar la scoala mea,care era mai aproape s-au spart .Deci ei au aflat asa,de la umii si altii care au sunat,ca au auzit la TiVi si s-au ingrijorat...
    Paaa,draga mea,sa-ti fie bine! :)))

    RăspundețiȘtergere