miercuri, iunie 18

CIRESELE INCEP SA SE COACA,IAR CIORILE DAU TARCOALE

UPDATE 21 iunie :Cineva mi-a furat ciresele de aici,de pe pagina...Ce magie!!!A luat pomul cu totul lol....

Poftim,nu va sfiiti caci sunt pentru toata lumea... Am cules ieri prima data si sunt la concurenta cu o cioara,care vine,se hraneste,lasa samburii pe jos,mai scapa si cate una pe jumatate mancata si pleaca.Ma bucur ca nu-i gura sparta sa le spuna si celorlalte...hahahaha,ca intro ora,daca ar fi mai multe,nici nu le-ar ajunge..
Dati clik pe imagine pentru a o privi marita.



13 comentarii:

  1. Hai ca gust eu prima ca mi-e pofta :)) Arata tare bine ciresele tale.
    Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Ciupercutza..si tu sa te bucuri si azi maine si tot timpul.Cum a fost la mare??

    RăspundețiȘtergere
  3. craaaa, craaaa !!!!
    las-o si pe cioara mea sa manince citeva cirese!!! hai ca nu ia multe, vreo 2 kg pt inceput si promit ca simburii ii aduce in cioc pina la ghena de gunoi!!!
    craaaa, craaa!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ne ispitesti cu cirese? sunt sigura ca nu au viermisori:)altfel nu ne dadeai. Multumesc frumos.
    Iti transmit toate cele bune de la cunostinta noastra comuna, te imbratiseaza :))
    Multi pupici si de la mine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cri ce faci? te vad! pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Da ,CRI,ai vazut ca-s la ...intelegere cu ea,numa'sa nu mai spuna la nime' :lol:

    RăspundețiȘtergere
  7. Gina,aceste cirese n-au avut asa ceva in viata lor,ca-s tari ca piatra si le trateaza stapanul inelului,la cererea mea speciala..hahahaha.De fapt,sa stii ca pozele nu ilustreaza realitatea,par in poza,mici ca visinele,nuj de ce aparatul mei se incapataneaza sa distorsioneze mesjul,,lolAcum,dupa ploile astea,va trebui sa le culeg pe toate ca sa nu se strice.Voi face compot din surplus.Te mai astept sa ma ajuti,ca tare multa treaba am.Ieri a fost si grindina mare,dar rara si am scapat mai usor,desi efectele nu se vad imediat,mai ales la fructe.Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  8. Habar nu aveam că ciorile mănâncă şi cireşe :lol: Nu putem să cădem la înţelegere cu ele?

    RăspundețiȘtergere
  9. Când te gândeşti că anul ăsta nu am gustat cireşe încă, nu arătau prea bine şi am rămas la căpşuni. Uite, din ale tale m-aş încumeta să savurez chiar şi un kg :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Isabelle...si sunt experte,tin cireasa intre degete si numai rar o scapa neterminata :lol:
    Sa vezi la mere si la pere...ca alea raman in pom...gaurite.Hehe...ce stii tu despre daunatorii fructelor!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ana,ma bucur ca ai incredere,poti sa te urci si in pom ,daca ti-o placea.Mie-mi place,de fapt eu le culeg,pe unde ajung. :)
    Dar nu-i bine sa nu cumperi cirese pe motivul ca toate-s stricate...poti controla si stii cum??Ia una care pare cea mai moale,la pipait si daca aia nu are,atunci nu au nici celelalte.De obicei viermisorii se fac daca pomii nu-s stropiti pentru daunatori.Ciresele au vitamineleA,B1,C si minerale,antioxidanti si chiar e bine sa facem cura,la vremea lor,adica acum.Iti doresc sa incerci... :lol:

    RăspundețiȘtergere
  12. Mâine merg la piaţă şi iau :) Acum câţiva ani aveam un vişin în curte şi mă cocoţam în el zilnic, ba mă urcam şi în cais, îmi plăcea să stau acolo. Cred că o să mă ajute vechile obiceiuri să mă urc în cireş :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Bravo!Asa te vreau,cauta-le...ca precupetii sunt toleranti...cel putin aici la mine asa sunt,ma siu toti si nu indraznesc sa nu-mi intre in voie..hahaha...si daca au marfa buna le fac si reclama..lol.
    Iti doresc sa gasesti ceva bun.Te imbratisez... :)

    RăspundețiȘtergere