vineri, mai 16

PIERSICUTE , CIRESELE , VISINELE






17 comentarii:

  1. instinctiv, m-am lins pe buze! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu vreau fructe cand se coc!

    Am baut zilele astea suc de papadie si e tare bun si m-am gandit la tine. Te pup! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa fie clar, primele 3 visine is ale mele, da? sa ne intelegem!!!

    ;-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Să văd eu cum îmi trimiţi tu mie pe e-mail nişte cireşe. Să văd...
    :lol:

    RăspundețiȘtergere
  5. tantiiiii !!!! sint si eu aici la rind, am lasat caciula la poarta sa imi puneti si mie 1kg de cirese, 1kg de visine si 2kg de piersicute...si ii rog pe ceilalti sa respecte rindul , ce motul de la basca mea , ca asa am pierdut si limonada din lamiia uriasa , am stat si 2 zile la rind , am umplut sifoanele si am baut...fisul de la sifon...hahaha!!! te pup Elisa si astept convocarea la lotul national de plantat rasaduri, am facut antrenament in excursie si nu am nicio accidentare...deci...la munca , nu la ,,frecat menta,,!

    RăspundețiȘtergere
  6. Laura.sti tu sa faci suc de papadie???din frunze??ca eu am tuns o gramada....,zi-mi te rog,cum se face??cum se stoarce??ca doara nu cu centrifuga aia de facut suc de mere,morcovi,etc??!!! :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Mestere...ce facem cand or fi coapte???cum sa va trimit??pe nenea conductorul de pe acceleratul Timisoara-Bucuresti???
    He he...cate o mai carat acceleratul asta si-n colo si-n coace !!!si must de la culesul viilor,de pana o ajuns aici s-a facut rampas(cu s de la si ) ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Jam,ok! am notat.... :lol: ,oricum visinelul e la prima lui fructificare si eu ,doar ma uit la ele,lol

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu vreau visine ca nu am mai mancat de ani de zile, ca in Spania sunt mai saraci saracii si nu au visine si nici nu stiu ce-s alea. Deci vreau visine neaparat!

    Suc de papadie de la sticla din magazin, draga Elisa, sifonat ca si Coca-Cola si tot asa culoare si are. Dar a fost tare bun :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Isabelle,pe mail,pe mess,pe google talk,sau mai bine pe tren??? :lol:

    RăspundețiȘtergere
  11. Elisa, daca ne dai la toate tu o sa ramai nevitaminizata anu asta :)

    RăspundețiȘtergere
  12. CRI,vezi daca pleci taman cand se aduna roadele???vezi???Dar a meritat,nu-i asa?
    Lasa ca mai avem lamai (nici pe aia n-am terminat-o,ma uit la ea ca la o bijuterie,dar suc nu fac din ea,ca trebuie baut si siropul de anul trecut,cumva,nu???ca zmeura infloreste acusi... :P
    Mai,fetelor!!! Voi ma faceti sa-mi fac o lista....ca uit care ce vrea pana la coacere.... :lol:

    RăspundețiȘtergere
  13. Eliso, maic...io am o solutie de compromis... e departe tg-jiul de tine... a aca imi faci musai niste poze, cand s-or coace fructele alea, nu amu cand is verzi ;-))) si mie le pui frumos in blogu' tau...si o sa raman cu pofta in ci, salivand la ele...si cu fuga la piata, aici la mine (de acolo iau eu fructele, cahh) ;-))))
    ps: fuga sa citesti articolul de pe octavianpaler.ro, ca de cand il astepti! am uitat complet sa-ti trimit prin mail pana acu, pacatul meu! ma revansez! iete, imi pusei cenusa in cap!! (visand la lamil ala al tau urias...ah!)

    RăspundețiȘtergere
  14. Laura...te pup...,vad ca esti pe faza acum...
    Da,de unde!!! Pai sti tu cate fructe avem???daca pun si-n congelator,ca nu reusim sa le consumam crude???mai ales piersicile!...

    RăspundețiȘtergere
  15. Jam,sa stii ca am vazut cand mi-ai zis,dar plecai la treaba fetico....ca e vremea de sapat,pus araci,plivit,dupa ploaie si cate si mai cate!! Iaca,maica...dupa pranz,ma hodin si eu un picut pe bogurili voastre si apoi o iau din loc.. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  16. Elisa draga, se vede treaba ca nu iti dam ragaz... fa lista, sapa aia, pliveste aialalta, culege, trimite... pai tu cand mai ai timp sa pui si la congelator pentru iarna?
    Mi-ai amintit ce o vorba de-a maicamii: nu exista mult sa nu se termine si putin sa nu se-ajunga :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Laura,foarte inteligenta vorba mamei tale...Dumnezeu sa-i dea sanatate!!
    Si da,la noi multul nu se termina,dar sti ca exceptia intareste regula... :)

    RăspundețiȘtergere