vineri, mai 30

30 MAI 2008 O ZI FRUMOASA

Ieri am primit maci rosii,de camp.Iubesc culoarea,delicatetea ,gingasia lor si-mi bucura sufletul .


A inflorit si iasomia...floarea miresei.


Orhideea infloreste in preajma bacalareatului.Nu se dezminte nici anul acesta,desi a mai facut flori acum 2 luni.

Si primii trandafiri.Superbii mei trandafiri altoiti de tata si adusi si plantati de el.Aveam si galbeni degrade in roz,dar...



Alti castraveti care se vor agata de gard.

Si zmeura are deja fructe.....multe.

Fasolea se catara....

Castravetii au primit spalierele de sustinere.

Si,iata! Primul ardeias.Cat de frumos este!!!Ma emotioneaza cand il vad asa de mic si cat de repede a aparut si va creste...


Dedesubt este un ardeias iute...primul.

Iar rosiile infloresc.Ati vazut vreodata flori de rosii??

Azi este tare cald de dimineata.Am pus apa la ardei si vinete.Vinetele nu-s bine,de aia nu le-am fotografiat,nu stiu ce au.Poate am pus prea mult ingrasamant....habar n-am ce sa le fac.Doar le ud.

10 comentarii:

  1. Am sa fiu sincera: te invidiez :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cata bogatie!!! A naturii si a muncii tale.
    Cel mai mult imi place trandafirul rosu si...as manca o supa de fasole cu multa smantana. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Oana,crede-ma ca nu am timp sa stau si sa ma bucur de spatiul asta,ci doar in timp ce fac o sumedenie de treburi,unele chiar grele.Dar stiu ca ai glumit.. :lol:

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristal,ciorba de fasole verde? peste 2 saptamani,poate o sa fie la cea pitica, pastai.Dar eu astazi am facut spanac si ,fiindca imi era greu sa fac, am pus mana pe camera si ca un miracol,pozand etapele,chiar mi-a placut.Si ma gandesc de ceva vreme la niste impaturate cu branza si marar,asa cum facea mama mea. :lol:

    RăspundețiȘtergere
  5. Na, de la o pofta la alta. Maine musai sa fac spanac cu ochiuri. :lol:
    Daca te uiti pe blogul tau, e imortalizata bucuria ta.
    Mama face "impaturate" cu urda si marar. Eu le zic prajitura-bebelus, pentru ca sunt "impachetate" :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Da Cristal,fac si eu cu urda,maine.Dar la spanacul de maine sa pui o capatana de usturoi,ca asa-i bun si multa ceapa la calit si spanacul ,doar introdus si scos din apa fiarta. OOOfff,de parca tu n-ai sti!!! :lol: Noapte buna draga mea si maine sa ai o zi minunata :)

    RăspundețiȘtergere
  7. RAI. Alt cuvânt nu găsesc: RAI, pur şi simplu. Elisa, munca voastră este răsplătită. Cred că natura pură ştie mult mai bine cum să-i mulţumească omului pentru grijă şi dragoste. Omul mai are încă de învăţat.
    Să vă dea Dumnezeu sănătate şi putere.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt curios. Tu faci pozele? Ca ma uimesti cat timp ai sa le faci si apoi sa le pui pe blog. Trebuie ca le iubesti foarte mult. Asa cum mie-mi place muzica asa iti place gradina ta...

    RăspundețiȘtergere
  9. Isabelle,draga mea,nu stiu sa fac altfel...in tot ce fac ori fac bine si pana la capat,ori nu fac deloc.La mine n-a mers niciodata zicala ...las'ca-i bine s-asa :D
    Nu cred c-am facut multe lucruri in viata,dar pe cele pe care le-am facut...mi-au cam iesit cum am vrut.Multumesc pentru apreciere.
    Sa vezi acum,cand e cald de mori afara,cand intri pe portita de la noi parca treci din iad in rai,asa cum zici.Ma simt ca-ntro padure,asa..inconjurata de pomi si arbusti.Si mai sunt si toate celelalte,care-mi dau multa bucurie,mai mult la vedere,decat la consum,crede-ma.Iar pasarelele...au inceput sa vina si alte pasari decat turturele si vrabii,care sunt de-ale casei.Este intradevar o Duminica splendida aici si nu-mi doresc sa plec in vreo statiune,doar in Australia la copii,as vrea.
    Iti doresc si tie toate bune si mult noroc maine...stii tu :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Claudiu,da ..le iubesc ca pe copii si ma incanta ca niste fiinte vii ce sunt.Le ingrijesc cu mare drag si ma necajesc cand au probleme.De ex vinetele sufera enorm acum ca imediat ce le-am pus in gradina(erau f frumoase ,ca rasad) a fost un vant tare si apoi mare diferenta de temperatura intre noapte si zi,de la 5 grade la 40 si mai mult la soare,ziua.Asta le-a cam terminat clorofila,sunt galbene si nu stiu ce sa le fac.
    Eu am adresa si pe google si as fi vrut sa comunic si cu gradinari priceputi,ca vreau sa mai invat ceea ce nu stiu,ca nu-s de meserie,dar ...
    Si da,eu fac pozele.Dar de ce??Ti se par reusite?Aparatul e samsung si chiar daca-mi tremura mana,sau e vant,vad ca are memorie si nu ies miscate.
    Claudiu...si mie-mi place muzica.Sa ai o Duminica reusita!

    RăspundețiȘtergere