duminică, aprilie 20

LA MULTI ANI TUTUROR !






11 comentarii:

  1. Deschid o fereastra spre vis si relaxare,inviorandu-mi spiritul si aplecinadu-mi privirea spre aceste superbe flori miraculoase pt. o zi sfanta intr-o perfecta feerie de culori si miresme care apar atit de vii si ne imbogatesc cu liniste in gandiri , beautidune in simtiri , ochi concilianti si visatori , inimi credincioase, dorinti pioase , toate adunate intr-o uvertura a unei noi primaverii de o mana si o inima pururea tanara !

    RăspundețiȘtergere
  2. Rody,sper ca si la Galati a fost ,astazi,soare si ai avut o zi bogata in tot ce te misca pe tine.Iti doresc o saptamana de rugaciune si introspectie ,asa cum imi doresc si mie.
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. La tine Elisa, gasesc mereu un "concert" al florilor. Iscusita mai e "dirijoarea"!
    O saptamana inflorita iti urez!
    Iti zambesc live. :lol:

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristal,in saptamana care urmeaza invat, de la flori, sa stau cu capul plecat.
    Multumesc pentru aprecieri.Eu doar le simt,pe flori,pe cand tu le sti cu rostul lor,cu tot.
    O saptamana mangaietoare si treburi facute cu spor,iti doresc. :lol:

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai ce flori frumoase! Cum s-o fi chemand oare cea din a 4-a poza? De o vreme vreau sa-mi iau una rosie la ghiveci dar tot nu o gasesc pe a mea :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Laura,floarea Flamingo,sau Anthurium andreanum...asa se numeste cea din a 4-a poza si este o floare tropicala.
    S-ar putea gasi pe la magazinele specializate pe vanzarea florilor exotice.Sunt rosii,albe si roz. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. De gasit am gasit asa rosii cum imi plac mie, dar din nu stiu ce motive, ori sunt exagerat de scumpe ori au florile toate distorsionate.

    RăspundețiȘtergere
  8. Laura,vezi ca floarea are o petala plisata...poate ca ,din motive obiactive (ceva nu-i place) este distorsionata,asa cred...
    Si daca ai gasit,n-ai avut mai multe exemplare din care sa alegi?

    RăspundețiȘtergere
  9. Floarea Flamingo este denumita si "paleta de pictor" , iar pasarea Flamingo este una din pasarile paradisului.
    Frumoasa "coincidenta" intre blogul tau si al Laurei. Ne apropie florile, pasarile si...mai câte. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Da,chiar seamana leit cu paleta si penelul pictorului :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Am fasit, Elisa, muuulte exemplare, dar toate aveau florile tare sucite. Eu ma gandeam ca e ceva genetic si ca toate florile vor fi asa in continuare... O singura data am gasit cu flori frumoase, dar pe vremea aia nu imi doream floarea asta... Sunt eu mai ciudatica. :)

    RăspundețiȘtergere