luni, aprilie 14

LALELE...FRUMOASELE MELE LALELE






In ultimele 3 zile a fost cald ca vara si, prin urmare, natura a explodat prin corole.Totul se transforma atat de repede in goana spre ...perpetuare.Nu au trecut decat 8 zile de cand le-am afanat pamantul,cu harletul...erau doar frunze.Ma uimeste natura florala cum se grabeste,de parca a imprumutat de la noi ,oamenii,acest obicei.
Acestea sunt primele mele lalele ( primite acum multi ani de la o colega de-a mea), cu cupe mari,iar cand sunt deschise zici ca-s antene parabolice.Apoi, pe rand, vor inflori si celelalte.Lalelele se inmultesc prin bulbi(cepe).Eu le-am plantat intro toamna,in tufe,printre trandafiri,iar cand se vor trece...plantez printre ele alte flori,care suporta umbra facuta de cires.Caci la mine asa se intampla cu toate,nu numai cu florile...,adica pe aceeasi parcela cultiv 2 sau 3 recolte.De ex.prin ceapa am semanat morcovi,iar dupa ce scot ceapa voi semana spanacul de toamna,sau a doua serie de fasole pitica,sau altceva.
Cand ma uit la lalele mele de sus,din balcon,asa cum sunt in poza a IV-a,mi se par uimite.Au ele ceva ca o nedumerire si incerc sa-mi dau seama ce vor sa spuna.Poate ca ma invata sa ma uit ca ele in sus,sa privesc mai mult spre cer.Poate ca acolo este raspunsul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu