joi, aprilie 10

FLORI DE CORCODUS





Pacat ca nu pot sa transmit si mirosul...e un parfum in curtea mea si in casa,daca sunt geamurile deschise si un zumzet de albine...superb!
E cam innourat astazi.
Stiati ca acest pom,corcodusul,se inmulteste cel mai repede?Eu nu am plantat niciunul si avem 2 in curte si inca 2 pe drumul catre gradina.Primul corcodus mi l-a dat Dumnezeu,ca ma plangeam, dupa ce vecinii din fata noastra si-au pus,acu multi ani,o antena parabolica, pe garajul lor si eu o vedeam pe ferestrele camerei de zi si dormitorului.Era urata rau...Intro primavara am vazut un pomisor chiar langa garajul cu pricina.L-am ingrijit,l-am inaltat,l-am iubit si in 3 ani mi-a dat si corcoduse.Unde mai pun si faptul ca ,a lui coroana a ecranat taman ligheanul ce ma zgaria pe mine pe retina.
Pe mine pomii ma fac fericita,ca si florile si pasarile(mai putin vrabiuta rautacioasa).De copii...ce sa mai vorbesc!
Corcodusele le folosesc la gem de mere de vara,caci in acest amestec zici ca-i gem de caise.He he!Dar sunt faine si la acrit ciorbele.Se pun in pungi mici in congelator,fara samburi si fara pielita(se oparesc inainte ).

2 comentarii:

  1. "Florile sunt simboluri frumoase ale naturii, prin care ne arată cât de mult ne iubeşte."- Goethe
    Daca ai gradina, inveti sa iubesti cu frumusetea si prospetimea florilor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Oare si iubirea se invata?Eu credeam ca e in noi,sau nu.Zic doar de mine, ca asa m-am trezit,iubind natura.
    Am scris despre asta in primele postari...din 27 martie incoace :)

    RăspundețiȘtergere