joi, aprilie 10

PRIMULE SI PANSELUTE








Primula galbena(prima poza) a fost ,astazi,decimata.Vrabiutele au facut asta.Am pus iar sperietori,dar nu le pasa.Sunt tare rautacioase,caci nu strica florile cautand insecte in ele (ceea ce as intelege chiar si eu) ,ci pur si simplu rup floarea de la codita si o lasa jos.E ca o joaca.
Cand am fost in padure dupa viorele am vazut cum faceau acelasi lucru copiii care veneau de la scoala...era plin de branduse rupte si imprastiate peste tot.Deci copiii si pasarelele se aseamana in...rautati.hahaha!
Astazi e prima oara cand am pus pozele in computer fara asistenta.Ha!Am reusit doar la a doua incercare.

3 comentarii:

  1. ce frumoasa e gradina ta! daca ai stii ce vad eu pe geam! :(
    mai bine nu-ti spun ca ti se ofilesc frumoasele flori! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Oana,uimeste-ma... :) un pom tot trebuie sa vezi,iar daca nu,te uiti in geamul asta(windous) ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. ai dreptate, am un nuc. care nuc isi face treaba si vara imi ascunde privirilor blocul de vizavi, chilotii pusi la uscat si perdelutele negre de praf ale balcoanelor.

    iarna, insa, e urat de tot. :(

    RăspundețiȘtergere