duminică, noiembrie 2

Razboaiele,sau lupta pentru pace...un nonsens


De cand a inceput campania electorala in State am stiut ca nu vor mai castiga republicanii,iar acum se adevereste ca-i asa,desi nu s-a incheiat tarasenia asta.Tot mai multa lume a inteles pacaleala cu ...luptam pentru a instala pacea intr-o parte a lumii,dar nu in orice parte ci doar acolo unde avem mari interese.Americanii nu sunt atat de conservatori,ba dimpotriva,incat sa mai suporte, inca o legislatura ,acelasi tip de politica a prostului.Adica politica de fatada pentru stupid people si de profunzime pentru ei,cei care-o fac.Asa ca...ce conteaza culoarea ?Nu au de ales,in faza asta,caci au avut de ales in ograda democratilor,iar acum,la democrati putea fi oricine,chiar si eu, :lol: si tot nu ar fi castigat,inca o data, republicanii.
Ce-ar fi sa incepem sa ...pacificam pentru pace (scuzati pleonasmul) si sa nu mai luptam?!

2 comentarii:

  1. In America o sa iasa cine trebuie.Cei care conduc lumea(nu presedintele Americii conduce lumea) au si facut jocurile. Imi pare rau pentru americani, n-am vazut un popor mai naiv, sunt dusi de nas, iar proverbiala lor democratie nu-i decat omica dictatura cosmetizata. Au coborat stacheta atat de jos, incat au devenit un popor de robotei...pacat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu,eu cand am fost acolo am constatat ca le este bine,iar acum....,ma rog,vor depasi criza si sper sa fie bine si-n continuare.
    Cat priveste ca-s naivi...nu stiu la ce te referi,ca nu cunosc lucruri in toata profunzimea lor. :)

    RăspundețiȘtergere