marți, noiembrie 4

Panselute de toamna si alte flori















4 comentarii:

  1. Doamne, Elisa, ce panselute superbe, ma minunez si eu ca Laura!
    N-am mai vazut asa exemplare deosebite, se vede ca sunt crescute cu apa, soare, pamant primitor, dar mai ales cu multa grija si dragoste!
    La tine e raiul florilor in orice anotimp, esti o fericita! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Va plac panselutele mele?Da,acum sunt ale mele,dar le-am cumparat de la un gradinar de meserie,am dar 50 de lei noi pe ele si ma bucura f. mult vederea lor.Astazi,am vazut ca a mai aparut cate o floare la fiecare fir.Sunt incantatoare!!
    Multumesc Laura si Cora pentru apreciere.Va imbratisez. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. *pentru aprecieri
    scuze.Asta-i o greseala observata,cate-or trece,insa,neobservate,de mine!!! :))))

    RăspundețiȘtergere