sâmbătă, noiembrie 8

Frumoasa toamna tarzie















7 comentarii:

  1. Daca aveti probleme la comentarii,dati-mi un semn..,ca eu schimbai foaia,ca mi se pare mai ok sa fie comentariile pe aceeasi pagina cu articolul.Voua nu va place asa?De ce nu mai vorbiti cu mine? :((((((((

    RăspundețiȘtergere
  2. In curtea ta orice anotimp este frumos...

    RăspundețiȘtergere
  3. Starsgates,
    si mie imi place sa simt stratul gros de frunze galbene ,sub talpi,prin parcuri .Si nu numai...

    RăspundețiȘtergere
  4. Zinca,
    oare?Vedem noi la iarna. :)
    Multumesc frumos.Sambata seara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie-mi place toamna de la tine.E insorita,e bogata,e calduroasa.
    Ce frumos miroase floarea de lamai!
    Duminica placuta,Elisa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult Gabi draga si tie la fel.Te pup. :)

    RăspundețiȘtergere