sâmbătă, septembrie 27

Fara titlu

Cotlet cu ananas, se face simplu,dar e nevoie de sos workcester,ca-l face cuptorul,cam o ora.

O felie groasa de cotlet,o rondea lata de ceapa rosie/alba,o rotocoala de ardei gras,o rondela de ananas,o bucatica,cat o nuca,de unt si sos.Se impacheteaza cu grija sa nu poata curge,caci face zeama multa.

Pofta buna,cu o salata de cruditati alaturi,in care-am pus ,ce credeti???otet de mere si ulei de masline.


Asa arata piersicile mele decojite si fara samburi,pregatite pentru conservat

Au stat in zahar de ieri pana astazi si apoi la cuptor.O sa mai fac,ca prin pomi nici nu se vede cate-au cazut,de vant,de faptul ca s-or fi copt....,ca-s tare faine.Nu exista dulceata/gem mai buna decat asta de piersici nealtoite.Au un gust special,nu-s ca cele altoite,deloc nu-s asa.

Iar perele,curatate,dar coaja le-am lasat-o,ca prea fain mirosea....

Acum sunt pe raft.

9 comentarii:

  1. faine perele!
    salata ta...e si salata mea! cu tot cu otetul de mere si uleiul de masline!
    faina si melodia!
    o duminica frumoasa, Elisa draga!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Elisa,cumai avut rabdare sa decojesti atatea piersici?Ce bune sunt piersicile nealtoite si perele zemoase.Nu demult am mancat,dar din alea de la magazin-erau dulci si zemoase,dar n-au aceeasi aroma si gust ca cele din gradina.
    O saptamana mai buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Manole,la fel iti doresc si eu,toate bune si pace sufleteasca! Te pup. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Gabi,le-am oparit inainte si s-a luat ca o pielita,ca la rosii.Sa vezi cate mai am de facut...,umplu toate borcanele pe care le am,mici,mari,ca doar nu le-oi pune pe toate la tuica...
    Multumesc,si tie la fel! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am ramas absolut interzisa in fata combinatiei tale senzationale, draga Elisa !
    Iti multumesc ca mi-ai largit orizontul cunoasterii cu aceasta reteta, iar expresia "cotlet de ananas" am auzit-o in premiera :)
    Voi deschide o sectiune in agenda mea "RETETE ELISA" si o voi transpune in practica.
    Am doar o curiozitate: provine din bucataria romaneasca sau are alte origini ? Si inca una: merge cu ananas in ambele variante: proaspat si conservat ?
    Iar piersicutele si perele asezate cuminti pentru iernat in casutele de sticla sunt absolut fara concurenta !
    O saptamana armonioasa, senina si plina de arome imbietoare !

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga Cora,nu este cotlet de ananas ci cotlet CU ananas,lol.E drept ca(,) cotletul se vede mai putin,nu-i in prim plan,dar asta-i baza,restul pentru gust si arome.Scumpa mea,eu am mai pus inca o data reteta asta spunand ca-i de la Paula Deen,de pe site-ul ei.O americanca ce face emisiuni de TV,nuj pe ce post.Asa ca,o sa intru si sa adaug acest lucru si aici,ca nu-i reteta mea.Dar este grozav de buna,toate safturile carnii si ale legumelor raman si vor fi in farfurie...asta daca nu se sparge folia cand scoti afara din tava.
    Ma bucur ca m-ai lamurit si cu Corina.Te imbratisez,draga mea. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Elisa,chiar daca le-ai oparit sunt muuulteee!
    Esti harnica tare si ai multa rabdare.Sa le mancati sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Gabi draga.Am mai facut inca vreo 5 kile de atunci si azi compotul.He he,m-am pregatit,nu gluma.... :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt omul extremelor,a lucrurilor facute,aparent,fara nicio legatura.Controversele se razboiesc in mintea mea si sufletul meu.

    RăspundețiȘtergere