duminică, septembrie 7

Duminica .......de septembrie






























26 de comentarii:

  1. Doamne, ce de flori ai Elisa!!! Cat sunt de frumoase!!! Multumesc, m-ai dat ocazia sa ma bucur de ele, chiar si virtual!
    O duminica la fel de frumoasa, precum florile tale! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai o gradina verde, bogata in rod si cu flori frumoase. Sa te bucuri de ea iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumusete in gradina ta! Tot sa traiesti!

    RăspundețiȘtergere
  4. O adevarata gradina de vis, draga Elisa! O minunatie! Iti doresc numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Manole,
    acum trandafirii sunt iar in forma,desi pot sa spun ca nu au avut perioade de repaus,ca altadata si cred ca fiindca a fost pus ingrasamant asta toamna,cam mult.
    Ma bucur ca-ti plac.Este asa de cald ca nu pot sta afara dupa ora 11,decat trec incolo si-ncoace si ma bucur sa-i vad razand la mine.Trandafirii zic.Te pup. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Lia.Mai sunt si uscaturi,dar in ansamblu este bine.Da,sunt f multi struguri si cei care s-au copt sunt atat de dulci....,iar perele si ele la fel.Piersicile,in unii pomi dau in parg,iar in altii,parca se usuca :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Zinca,este loc de mai bine.Cum am mai spus la mine nu este foarte ordonat in spatiile cu flori,dar asta din motive intemeiate,precum si pt ca-mi place verdeata inalta,umbrarele si am multe specii pe acelasi loc.Dar asa-i cum zici tu...sa tot traiesti,numai sa poti sa mai muncesti.:)))))

    RăspundețiȘtergere
  8. Doina,bine-ai revenit si multumesc frumos.Si eu iti doresc la fel. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Astazi, de ziua Sfintei Maria, as dori sa ofer toate florile(si fructele!) din gradina ta celor care poarta numele Maria.La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  10. noua ni s-au dus o p[arte din flori, geaba se mai chinuie mami...acum a pus lalele pt la anul si gladiole, din nou ;-)
    si maine cica face rasadurile pt la vara, eu crede-ma, sunt pe dinafara cu toate astea
    sa-ti traiasca si tie gradina!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. O gradina frumoasa este irezistibila pentru mine,cred ca ea este o parte din cel ce o ingrijeste, cat de frumoasa esti Elisa, gradina ta spune atatea despre tine.

    RăspundețiȘtergere
  12. Este splendida gradina ta Elisa, eu gradinaresc doar in weekend, imi place ordinea ce domneste in spatiul tau cu legume.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ai o gradina splendida Elisa, imi place in mod deosebit ordinea din zona rezervata legumelor, din ce sunt confectionati aracii de la rosii?

    RăspundețiȘtergere
  14. Ai o gradina splendida Elisa, imi place mai ales ordinea din zona destinata legumelor, din ce sunt confectionati aracii ?

    RăspundețiȘtergere
  15. Ai o gradina splendida Elisa, imi place indeosebi ordinea din zona destinata legumelor, din ce sunt confectionati aracii?

    RăspundețiȘtergere
  16. Maica Sfanta Preacurata,roaga-te la Dumnezeu pentru mine pacatosul,ca nu sunt vrednic sa stau dinaintea Preacinstitei Tale fete.

    Cuvine-se cu adevarat, sa Te fericim pe Tine Nascatoare de Dumnezeu;
    Cea pururea fericita si prea nevinovata si Maica Dumnezeului nostru.
    Ceea ce esti mai cinstita decat heruvimii si mai marita fara de asemanare decit serafimii
    Care fara stricaciune, pe Dumnezeu-Cuvantul ai nascut,
    Pe Tine cea cu adevarat nascatoare de Dumnezeu te marim.

    Imparateasa mea cea preabuna si nadejdea mea,
    Nascatoare de Dumnezeu, primitoarea saracilor si ajutatoarea strainilor,
    Bucuria celor mahniti, acoperirea celor necajiti,
    vezi-mi nevoia, vezi-mi necazul meu;
    Ajuta-ma ca pe un neputincios, hraneste-ma ca pe un strain.
    Necazul meu Il sti; dezleaga-l precum vrei, ca n-am ajutor afara de tine,
    Nici alta folositoare grabnica, nici alta mangaietoare buna afara de tine,
    Maica lui Dumnezeu, ca sa ma pazesti si sa ma acoperi in vecii vecilor.
    Amin.

    Doamne Iisuse Hristoase, pentru rugaciunile
    preasfintei Maicii Tale, binecuvanteaza, acum si pururea si in vecii vecilor.
    Amin.

    RăspundețiȘtergere
  17. Zinca,le-as darui chiar de-adevaratelea,cu tot dragul si din toata inima.

    RăspundețiȘtergere
  18. Jamilla,rasaduri de acuma??poate sa creasca la iarna in casa,sau cum?? :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Elisa, nu stiu unde-ai disparut, dar te-am plesnit cu o leapsa.

    :D

    RăspundețiȘtergere
  20. Maica Sfântă, Maica Vieţii să te ocrotească Elisa, să vegheze pentru tine şi cei dragi ţie !
    http://www.rri.ro/images/Floare_de_colt-Parcul_national_Piatra_Craiului.jpg
    http://www.youtube.com/watch?v=97QarfodGAY&feature=related
    calde îmbrăţişări,
    Sibilla

    RăspundețiȘtergere
  21. Draga mea, azi e prima zi de concediu, am o gramada de treaba de facut si probleme de rezolvat pana joi cand imi iau zborul :))
    La noi ploua sper ca si la tine sa vina o ploicica sa te mai scuteasca de udat, nu stiu in ce masura mai e buna acum.
    Nu stiu daca voi mai avea timp sa intru in gradina ta pana ma intorc, de aceea te pup de o mie de ori si iti doresc sanatate tie si celor dragi tie. pa.

    RăspundețiȘtergere
  22. Sibilla,multumesc mult.Maica Precista sa te aiba si pe tine in grija Ei,cu rugaciunile Preacinstitei Fecioare Maria.Te imbratisez,draga mea. :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Gina,pai ce sa-ti zic atunci decat CONCEDIU PLACUT,scumpa doamna si sa te bucuri de ceea ce ai ales.Mi-o fi dor de tine,dar trece repede timpul,iata ca este iar toamna.
    La noi asnoapte au fost niste bubuituri de m-au trezit si din starea de rau digestiv si m-au bagat in trepidatii,fibrilatii si alte ...atii,pe la inima.Insa ploaie,asa sa spele praful de pe frunze.Cred ca ma voi lasa de gradinarit :(((((
    Asadar,draga Gina,te imbratisez si sa te intorci cu bine din drumul tau.Pa! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Elisa draga mea, sarbatoarea de astazi a Sfintilor Parinti Ioachim si Ana sa-ti daruiasca putere, sanatate, evlavie si bucurii nenumarate, pentru cinstirea parintilor nostri si parintilor parintilor nostri !
    Permite-mi sa le daruiesc bunicilor mei trecuti de ani buni in nefiinta, cele mai frumoase flori din gradina ta, parca crescute in rai...
    Fii binecuvantata alaturi de frumoasa ta familie !
    Iti multumesc pentru spectacolul vizual si te imbratisez cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Multumesc Cora ,pentru urarile de suflet si din inima oferim toate florile memoriei parintilor si bunicilor,neamurilor plecate de langa noi.
    Si tie, iti doresc sa te bucuri de frumoasa ta familie,de scumpica ta copila.Te pup.

    RăspundețiȘtergere