marți, august 12

LA MULTI ANI DRAGA MANOLE,MESTERUL MANOLE!

"…am 40 de ani si mi-e frica de Dumnezeu. Am avut timp sa cunosc, sa vad, sa stiu. Si sper, ca timpul sa existe in continuare."(Mesterul manole)
La multi ani draga Manole,draga Angela, La multi ani cu sanatate,sa iti dea Domnul tot ce-ti doresti!
Sa ti se implineasca visul tau cel mai frumos,sa te bucuri si de nepoti si sa fii optimista,sa crezi ca mare-i puterea Lui si mult ajutor avem de la El.



"M-am născut în plin soare, la miez de zi.

Soarele şi marea. Când sunt în preajma lor, simt că trăiesc, simt că prind viaţă, simt că-mi transmit energia de care am atâta nevoie. Simt că sunt vie." (Mesterulmanole)




"…de două ori, albastru. Al Mării Mediterene şi al piscinelor hotelului. Albastrul pe care îl iubesc, alături de cel al cerului senin. Albastrul, care îmi încarcă bateriile. Albastrul în care mă regăsesc."(Mesterulmanole)







Iar acasa este viata ei,bucuria ei,linistea si odihna sufletului si a mintii,acasa este ea...femeia,care sfinteste locul.


iar fac o pauză şi nu scriu despre Locuri, că prea sunt toate înflorite şi vreau împart cu voi, visual, aceste minunăţii.

Clematita mov, are cred peste 50 de flori (au un diametru de până la 15 cm!), deschise sau boboci şi dărui fiecăruia dintre voi, câte una.

…i-am numărat…34 de trandafiri

…cea albastră este o splendoare…

Nu-i aşa, că merită toată oseneala?(Mesterulmanole)

LA MULTI ANI IUBITA MANOLE,SA FII SANATOASA SI VOIOASA SI SA TE BUCURI DE VIATA MULTI ,MULTI ,MULTI ANI DE ACUM 'NAINTE,1000 DE ANI!!!

Iar de la mine toate florile din gradinita si gradina,in alt post,cu mult drag si admiratie pentru ceea ce faci si pentru ceea ce esti.


12 comentarii:

  1. M-A-N-O-L-E !!!
    treci la trasul de urechi :D
    urări,sărutări,tort,şampanie
    bucurii şi ani mulţi şi buni
    HAI SĂ NE TRĂIEŞTI !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah, floare albastră! Elisa, ce minunăţii îngrijeşti!

    RăspundețiȘtergere
  3. ...sa-ti spun ca plang??? Nu-ti spun, fiindca STII!
    MULTUMESC!

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Manole,sunt alaturi de tine in aceasta zi frumoasa si-ti soptesc,de dupa perdeluta din bucatarie:bucura-te draga mea...,bucura-te de tot ce ai facut pana la varsta asta si multe ai facut si bune ai facut si la suflat in lumanarele o adiere de dorinta primara de-a ta va fi si de la mine.Sa fii sanatoasa !LA MULTI ANI!! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. anaAyana,clematita albastra si toate florile din acest post sunt ingrijite de draga Manole.Nu-i asa ca-s minunate,toate?!Multumesc Ana. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. CELLA,asa-i...tot tacanul.Sa traiasca Mesterulmanole la multi ani!
    Multumesc mult. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. dragele mele, VA MULTUMESC!
    SI NICI NU STITI CAT DE MULT A CONTAT GESTUL VOSTRU, INTR-O ZI, IN CARE TEORETIC AR FI TREBUIT SA FIE FRUMOASA! MULTUMESC!
    VA SARUT CU DRAG, SA VA DEA DUMNEZEU ZILE SENINE SI MULTA, MULTA IUBIRE! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Manole,in tine este ceea ce cauti,forta este in tine.
    Toata iubire, azi, este spre tine,sa fii sigura de asta,indiferent cum a parut. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Elisa,am citit acum ca a fost ziua prietenei tale Manole.ii doresc si eu La multi ani,multa sanatate alaturi de familie.
    Un trandafir si din partea mea.
    Trandafir!

    RăspundețiȘtergere
  10. Draga Gabi...,superb!Multumesc mult de tot.Sa ai o zi minunata!Pa! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Va multumesc! am primit toate florile cu mult drag, pentru ca sunt date de persoane minunate, cum sunteti voi!

    RăspundețiȘtergere
  12. Manole te pup.Ai grija cu caldura asta,sa nu ti se infecteze ...locul.Pa!

    RăspundețiȘtergere