joi, mai 1

O ZI MINUNATA IN NATURA

Inca mai infloresc merii,albinele zumzaie,soarele rasfata,caldura binefacatoare...totul este minunat pentru toate speciile.

Iar fragii se urca pe gard,sunt asa de inalti...parca niciodata n-au fost asa si plini de flori.Zmeura se pregateste si ea...sa infloreasca.

Acum,la noi este vremea liliacului si va tine flori pana la sfarsitul anului scolar.
Dar asa o frumusete de forme si culori ,cruditatea intruchipata in frunze de nuc...zici ca-i strelitia.

Aici este un buton,care va deveni,poate o nuca...sau doua...

Acestea sunt splendorile naturii din ziua de azi...1 mai....2008. Mai sunt si altele,dar eu pe acestea le-am vazut si le admir.

6 comentarii:

  1. Elisa, sunt aici de 1 Mai in minunata ta gradina , simt florile tale cum imi vb. cu sufletul , priviesc micuta vrabiuta ce s-a oprit pe o alee din zborul ei , probabil ascultind zumzetul harnicelor albinutze. :D
    Scuze ca am indraznit sa ma relaxez si eu o clipa la umbra marului din gradina ta , dar dispar o scurta perioada cu adidashii spre alte meleaguri moldovene , pt. ca simt o chemare
    .Invierea am petrecut-o cu vecina , singura si ea , dar si ieri am fost la Catedrala noastra unde avem 2 racle ale sf.Andrei si preacuv. Parchieva siam pus acatist si m-am rugat pt. toti , inclusiv pt prietenii din virtual , daca ei considera ca sunt un suflet rau
    :(
    Iti doresc o zi perfecta si linistita linga sotul tau si florile tale .
    Fii binecuvantata ca existi si ai atita minuni in jurul tau si in sufletul tau .

    RăspundețiȘtergere
  2. Rody,iti doresc petrecere frumoasa pe unde te vei duce si vreme asisderea.
    Te pup si ...drum bun!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mă omori cu zile! :lol:
    Elisa, tu ai făcut cu mâna ta bucăţi de rai. Eu, una, te admir din tot sufletul!

    RăspundețiȘtergere
  4. Isabelle,nu am facut eu...,ci doar le observ .Ma bucur ca-ti plac "exponatele" mele :P si sunt flatata de aprecierea ta.Te mai astept. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. frumusica gradinuta ta! si cel mai important se vede iubirea reciproca!

    RăspundețiȘtergere
  6. Manole,multumesc tare mult.Gradinuta mea e mai mult o mica jungla...ca o dezordine ordonata.Insa culorile ma incanta mai mult ca orice.
    Te mai astept :)

    RăspundețiȘtergere