duminică, mai 4

MIRIFICA NATURA





Flori de mar pe cer senin,
liliac,nu ma uita...si-o lalea.
Toate-n suflet si in vis,
dar aici-is chiar aievea.
Mirifica natura
Tacuta,aproape sfanta
Cu glasuri mii
Imparti povete
Sa ne invete
Cum sa fim.
Tu esti a mea...nimic mai fals
Caci toate vesnice vor fi,
doar eu ,usor,in pas de vals
De maine ma voi risipi
Ma contopesc cu tarna ta
Natura mea!


25 de comentarii:

  1. Elisa, poezioara aceasta, impreuna cu fotografiile, merge foarte bine cu melodia "My first, my last, my everything" a lui Barry White. Asta simt eu chiar acum... asculta melodia si simt, pur si simplu. Ti-o recomand cu drag.
    ps?: florile tale stralucesc, parca au suflet!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Jamilla.Florile au suflet si le place si lor muzica,crede-ma...

    RăspundețiȘtergere
  3. Jamilla....executat s'traiti! :lol:

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu, \Elisa, am observat si eu ce le place muzica, ele cresc si mai vioaie ;-))) lool, mishto muzica, asa-i?

    RăspundețiȘtergere
  5. M-am uitat pe blog asa cum ti-am promis. Nu inteleg f. clar ce ai vrea sa stii. Din cate vad folosesti elementele de pagina in loc de articole.Trebuie sa intri la mesaj nou si acolo iti scrii textul si iti adaugi cate poze vrei. De ex., dc ai in computer una te duci la bara de meniu de deaspura spatiului pentru articol. Acolo ai o optiune alaturi de cele de litera care se numeste adauagare imagine.Click pe ea si iti apare fereastra cu browse. Incarci poza din computer si dai apoi "terminat". La setari iti apar mai multe optiuni de incadrare a pozei. Alege una. Daca vrei sa vezi cum a iesit fara sa intre si pe blog dai click examinare. Apoi dai ascunde examinare.Asta e pentru o poza. La fel poti face si cu un site sau un clip de pe utube.Le dai copy din embedded si apoi paste in spatiul de text exact ca la poza.Vezi ca ai o optiune de filtru(cea in care iti apare la comentarii un sir de litere... Anuleaza optiunea din setari/comentarii/vreti sa aratati verificarea cuvintelor pt comentarii?

    RăspundețiȘtergere
  6. Claudiu,iti multumesc mult pentru ajutor.Nici eu nu inteleg de ce zici ca nu am scris unde trebuia cand pagina mea este la fel cu a ta,dar o sa fac cum mi-ai zis,sa vad care-i diferenta.
    Tu zici sa sterg din setari cuvintele anti-spam??De ce? nu e important?
    Apoi,la setari trebuie sa ma duc de fiecare data,la fiecare poza?
    Claudiu si daca vreau sa revin la un articol publicat cum fac?se poate??pentru corectare eventual,scapari,etc.
    Si mai vreau sa te intreb ceva...si anume,daca la acest tip de blog exista optiunea ULTIMELE COMENTARII,ca sa ma atentioneze daca cineva a postat la un articol mai vechi,de ex.
    Multumesc inca o data,esti tare cumsecade si doar sper sa nu te enerveze intrebarile mele...
    Si altceva..ora afisata e cea din California,de la server,ca e cu 8 ore in urma.Se poate modifica?

    RăspundețiȘtergere
  7. Aha, staţi niţeluş că am găsit eu melodie pentru voi:
    http://marygrey.weblog.ro
    Sunteţi curioşi?
    Să vedeţi ce frumos.
    Elisa, s-a copt ceva? Că eu nu mai rezist. Să fie clar.

    RăspundețiȘtergere
  8. Isabelle,nu coacem Duminica ca-i pacat :lol: Multumesc pentru melodie.

    RăspundețiȘtergere
  9. Claudie,nu mai stiu posta la tine,ca nuj de ce nu-mi recunoaste parola de google.Habar n-am cum am nimerit prima data lol
    Am vrut sa-ti multumesc la tine pe blog si n-am putut :(

    RăspundețiȘtergere
  10. Isabelle,la adresa data de tine nu canta nicio poza,hahahaha...so,unde-i muzica?

    RăspundețiȘtergere
  11. @ELISA, cum facusi lista aia frumoasa de bloguri pe care le citesti? ca lista mea mi-a iesit mie tocmai la fundu blogului... si nu-mi coinvine. Si cum fdacusi sa ascunzi linkurile sub Numele fiecaruia? De ex, daca dau click pe "jamilla" in lista ta de blogroll, baga direct in pagina mea. Ei, la mine, eu a trebuit sa bag linkul, nu numele...si daca incerc sa dau click, nu merge... (la setiunea "ce mai citesc'), merge doar la linkuri :((( nu pricep!

    RăspundețiȘtergere
  12. Elisa, uita de mesajul anterior, am reusit, gasii eu setarea aia afurisita ;-)))

    RăspundețiȘtergere
  13. Jamilla,cred ca asa am facut...1. particularitati
    2.aspect
    3adaugati element de pagina
    4.. lista de linkuri,adaugati in blog
    5.la URL scrii lincul..http...,iar la nume site nou elisa,clik pe adaugati link,apare si scrii pe urmatorul...si tot asa,pe aceeasi fereastra,apoi
    6. salvare modificari si gata.

    De cate ori vrei sa schimbi,sau sa adaugi faci la fel,numai ca-ti apare fereastra cu tot ce ai pus tu in ea...linkuri si nume.OK,draga mea??

    RăspundețiȘtergere
  14. Jamilla,cred ca asa am facut...1. particularitati
    2.aspect
    3adaugati element de pagina
    4.. lista de linkuri,adaugati in blog
    5.la URL scrii lincul..http...,iar la nume site nou elisa,clik pe adaugati link,apare si scrii pe urmatorul...si tot asa,pe aceeasi fereastra,apoi
    6. salvare modificari si gata.

    De cate ori vrei sa schimbi,sau sa adaugi faci la fel,numai ca-ti apare fereastra cu tot ce ai pus tu in ea...linkuri si nume.OK,draga mea??

    RăspundețiȘtergere
  15. Isabelle,scuze ...am luat link,l-am pus pe google si nu era pe acel blog melodia...nu era inca postata,caci acum,de la anaAyana am gasit-o si ascultat-o.
    Multam...
    La mine link ,la comentarii ,nu se activeaza ca n-am stiut cum se face.
    :(

    RăspundețiȘtergere
  16. Elisa. Este f greu sa-ti spun prin astfel de mesaje. Dar mai incerc o data. Dc vrei sa scrii un articol te duci asa: inregistrati-va/mesaj nou. In editarea de text poti scrie dar si adauga poze sau video.Ti-am zis cum faci in msj precedent. Din cate cred, tu scrii in elemente de pagina care nu-ti permite decat sa adaugi poze sau link-uri. Filtrul trebuie sa-l scoti pt ca fiecare forumist e obligat sa scrie acel cod cand posteaza. E mai bine sa renunti la el fiindca oricum nu conteaza. Blogger te gazduieste si are suficienta protectie.Exista si posibilitatea sa primesti ultimele comentarii pe adresa ta de email. Tb insa sa citesti cu atentie fiecare optiune din bara de meniu.Eu nu folosesc asta.Cand lasi un comentariu pui adresa ta completa pe yahoo sau google si apoi evident iti pui si parola. Cred ca ai uitat sa-ti lasi adresa completa de email,adica, cont utilizator, cu care te-ai inregistrat pe blogger.

    RăspundețiȘtergere
  17. Claudiu,m-am uitat si asa cum spui tu,cu mesaj nou,tot la fereastra aia ajung,unde am tot felul de instrumente,editare articol.Si da,am studiat setarile si am cerut si ajutor,am mai invatat singura,din incercari.Multumesc ca-mi dai din timpul tau.Acum vad ca linkul pe care-l pune cineva la comentarii nu este activat...m-am dus la setari,dar n-am gasit optiunea.Dar o sa mai incerc,imi place sa invatMultumesc frumos,Claudiu.

    RăspundețiȘtergere
  18. Furnici, suntem furnici...
    Asa de mici...
    Natura ne-a trasat alei
    Sa tot umblam de telelei...
    Uitam in scurta noastra viata
    Cat este ea de mareata!

    RăspundețiȘtergere
  19. Imi face placere sa te vizitez si sa-ti admir minunatiile. Imi plac florile f. mult desi nu ma pot lauda cu o gradina, raman (inca) la conditia de spectator. Visez insa ca spre final sa fie ca la inceputul vietii mele cand "am deschis ochii" intr-o gradina minunata cea a bunicei mele, din care nu lipsea nici o floare si nici un pom +capsuni si zmeura.
    Liliac avea si copac si liliac nemtesc care inflorea prin iulie. Mai avea si trandafiri de dulceata dar cel mai mult imi amintesc de mirosul puternic de regina a noptii cand dormeam cu fereastra deschisa...

    RăspundețiȘtergere
  20. @Elisa, multumesc!
    @Manole... umblam de telelei... sa stii ca asa-i ;-)

    RăspundețiȘtergere
  21. @Elisa, fugi pe blogul meu, ai un link catre o melodie superba, si un trandafir galben, acela este pt toata lumjea, astazi! te pup!

    RăspundețiȘtergere
  22. Manole,furnici furnici dar devoram paduri??!!! :(

    RăspundețiȘtergere
  23. Gina,daca iti doresti ceva neaparat atunci se intampla.Iti doresc sa ti se intample tot ceea ce gandesti si speri.Merci ca m-ai vizitat.Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  24. Jamilla,am fost,am vazut,am ascultat...Placut. :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Da, Elisa. Devoram orice. Si suflete.
    Furnici canibale. :(

    RăspundețiȘtergere