marți, aprilie 22

LACRAMIOARE.... FLORI DE MARGARITARE



13 comentarii:

  1. Wow! Flori de mar si lacrimioare... Suna a copilarie :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, Laura.Eu ma sincronizez cu natura...la pozat,zic.Liliacul va urma :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Liliac, ce frumos... La bunici aveam un mar in fata geamului si in parc sub el lacrimioare... lacrimioarele intotdeauna infloreau de ziua mea, in iunie, deoarece erau la umbra... dar eu ma bucuram muuult de tot de ele. Lacrimioare si tei inflorit si tort de capsuni, asta primeam eu de ziua mea de la natura :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Laura,intotdeauna cum era la bunici,sau la parinti,nu va mai fi nicaieri.
    Sa traim si sa ne facem,inca,amintiri frumoase.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Gina,daca astazi este ziua ta (ghita) eu iti doresc multa sanatate si La Multi Ani!!Sa fii fericita,draga mea! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Am incercat de mult sa scriu ceva aici dar nu am reusit, sper ca de aceasta data sa mearga .E bine si frumos aici la tine si poate asa, vom putea comunica fara sa mai dam altora motive de a-si etala ,,muschii,,. Cind privesc minunatiile din gradina ta parca simt mirosul florilor razbatind din ecranul calculatorului si sentimentul e minunat, dar imi inchipui cum te simti tu la fata locului.

    RăspundețiȘtergere
  7. Vad ca a mers dar ora publicarii mesajului la mine apare eronat,cu 2 ore in avans , dar nu-i nimic, important e ca am reusit.Te pup si voi mai ,,sarii,, gardul la tine in gradina dar promit sa nu rup nici o floare sau crenguta .

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga CRI,ma bucur nespus ca-mi faci placerea de a comunica cu mine...tare ma bucur,deasemenea ca ai reusit sa postezi.Te mai astept...
    Cri,ora afisata cred ca e cea de la server si ... .com...este in america,pe coasta de vest,deci cu 8 ore in urma noastra.Daca este o posibilitate sa pot schimba,as face-o cu placere si interes,dar,dupa cate sti,sunt o ignoranta....sunt atatea chestii pe care nu le stiu si fiul meu mi-a zis ca blogurile nu reprezinta o pasiune a lui,hahaha.Asa ca...merg pe bajbaite. :P . Te pup si eu...si pe Gabita ta. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. E asa cum am zis...am postat la 8;04 si e afisat 10;04,ca la ei acuma e 10 dimineata. ;) :(

    RăspundețiȘtergere
  10. Draga Elisa, dupa cum am spus nu conteaza ora afisata, credeam ca e de la mine asa cum reglam ora si la Anis cind se schimba dar daca e ,, de la ei,, cum spuneam cind nu mergea cablul, asa il lasam ca nu deranjeaza.Cu siguranta vom mai comunica ca sint ne-vorbita de mult si acum ca am invatat smecheria o sa mai intru sa mai spun cite ceva, mai ales ca aici e liber la vorbire , numai timp sa avem.Am intrat din nou in lumea virtuala lasind citeva mesaje acolo unde am comunicat cu persoane minunate si m-am simtit bine. E greu sa fi pe placul tuturor si la fel de greu sa te mentii echidistant si sa nu deranjezi pe unii prin mesajele sau comentariile scrise . Te pupam si noi si la o buna revedere chiar si pe bijbiite in virtual.

    RăspundețiȘtergere
  11. CRI,daca esti acum aici ..inseamna ca ne-am intalnit...putem dialoga...

    RăspundețiȘtergere
  12. doina sint si iubesc aceste flori

    RăspundețiȘtergere